مــنــتــديـــاتـــــ احـــبـــــابــــــ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــنــتــديـــاتـــــ احـــبـــــابــــــ

احـــبــــاب احـــــــبـــــــــاب احـــبــــاب

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
احمدفتحى
الاداره
الاداره
احمدفتحى

ذكر
نشاط العضو :
خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Left_bar_bleue20 / 10020 / 100خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Right_bar_bleue

. : خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا SFA52305
رقم العضويه : {{ 1 }}

خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Empty
مُساهمةموضوع: خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا   خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 12:45 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتهخير هام جدا وسار جدا ان شاء الله علشان عيونكم هننقل الموقع من مجانى الى موقع خاص <استضافه مدفوعه > زى باقى المواقع وهيبقى عندنا نقط تميز وتقيمات وامكانيات زى ما هو موجود فى اى موقع واتمنى انى الاقيكم فى الموقع الجديد وطبعا المنتدى دا هيبقى زى ما هو بارضه للى يحب يشارك لكن هيبقى الموقع الاخر هو الاساس ودا هيبقى الرابط بتاعه ان شاء الله انا خلاص حجزت الدومين دا www.ahba2b.comومش باقى غير اننا بس نفتتح الموقع الجديد ان شاء الله وهيبقى اسمه بارضه احباب زى ما انتم شايفين اسم الموقع اللى فى اللينك ايمه احباب ودا خبر جديد وادعولى ربنا يوفقنا فى النقله الجديده واعولنا اننا نبقى زى باقيت المواقع الكبرى وان شاء الله الموقع الجديد هيتقدم بيكم انتم وهنحتاج تعاونكم كلكم فيه وانا معتمد على الله اولا ثم عليكم يللا بقى اسيبكم بس انا حبيت ابلغكم بالخبر دا لانه خبر هام بل فى منتهى الاهميه لانها نقله جديده وزى ما قلت ادعولى ربنا يوفقنى فيها السلام عليكم دمتم فى رعاية الله
https://ale22x.ahlamontada.com
DORNA
عضو مميز
عضو مميز
DORNA

انثى
البلد : المنصورة
نشاط العضو :
خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Left_bar_bleue12 / 10012 / 100خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Right_bar_bleue

. : خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا TGo59279
رقم العضويه : 9

مُساهمةموضوع: رد: خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا   خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 9:07 am

السلام عليكم
طبعا الف مبروك يا احمد على النقلة دي
مع اني مش فاهمة حاجة
بس اكيد حاجة كويسة
بص اللي انا فهمته انه هيكون موقع بس مش منتدى
او فهمت كمان انه هيكون بإشتراك لو كان كدة فعلا هتكون فكرة هايلة عشان متلقيش حد كل شوية يسجل و خلاص من غير ميكون عايز يشارك
بس في الحالة دي الكيفية اللي هتكون بيها طريقة الاشتراك هتبقى ببطاقة الائتمان ولا بحساب بنكي
و الله انا شكلي هبلة ولا فاهمة حاجة و شكلك قاعد تضحك على الهبل اللي انا كتباه
لكن الف مبروك يا سيد
http://www.sohbanet.com
أحمد البريمو
الــــمـــراقــب الـعــام
الــــمـــراقــب الـعــام

ذكر
نشاط العضو :
خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Left_bar_bleue15 / 10015 / 100خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Right_bar_bleue

. : خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا 9196iq3ny3
رقم العضويه : 3

مُساهمةموضوع: رد: خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا   خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 9:39 am

لا يا دورنا هيبقى موقع ومنتدى .. أحمد قصده إنه هيبقى زى صحبة ويوم جديد كدة فيه نقط تميز

وفيه نقاط تقييم وإستايل أحلى وإمكانيات أحسن إنشاء الله

مبرووووووووووووووك عليك يا ابو حميد e6u

ومين سيد الى أنتى كاتباه ده pou

o,tbhj
http://www.sohbanet.com/vb
احمدفتحى
الاداره
الاداره
احمدفتحى

ذكر
نشاط العضو :
خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Left_bar_bleue20 / 10020 / 100خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Right_bar_bleue

. : خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا SFA52305
رقم العضويه : {{ 1 }}

مُساهمةموضوع: رد: خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا   خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 9:47 am

ههههههههههههههههه دورنا انتى قربتى فعلا من اللى عاوز اقوله
انتى لو تلاحظى هتلاقى المنتدى اللى احنا فيه دا مجانى مش بفلوس او مش ملكى دا موقع مجانى بلاش يعنى ..؟
فأنا لاقيت انى اقدر بعون الله اعمل موقع كامل وبفلوس طبعا واشتراك زى ما انتى بتقولى بس الاشتراك دا انا اللى هدفعه مش انتم يعنى هيبقى زى صحبه نت ويوم جديد واى موقع تانى من المواقع الخاصه او ما يطلق عليها ؛؛استضافه مدفوعه,,
وان شاء الله اتمنى الاقيكم كلكم عند افتتاح الموقع وهيبقى موقع ان شاء الله كامل من كل شئ وهنعمل فيه ان شاء اله شغل يميزنا عن باقى المواقع ودا هيتم اولا بعون من الله سبحانه وتعالى ثم بمجهودنا احنا وانا بتمنى فعلا اننا نعلى بالموقع الجديد اللى ان شاء اله يومين وهنفتتحه كلنا بما فينا ادارة منتدى يوم جديد والاستاذ سعيد طبعا هيشاركنا الافتتاح دا

واتمنى فى الاخر انى اكون قدمتلكم شئ جميل كلنا نعمل على بنائه وتوسيعه ويكبر ان شاء الله بينا وبمجهوداتنا احنا

وادعولى بس انى ربنا يقف معايا فيه واقدر اعمل اللى بحلم بيه فى الموقع الجديد اللى كلنا هنبقى اداره ليه مش بس هنبقى مشرفين او اعضاء ولكن هنبقى احنا اصحابه زى ما ربنا صبحانه وتعالى بيقول>> وامرهم شورى بينهم >>

وفى اخر الكلام مبروك علينا كلنا يا جماعه الموقع الجديد اللى ان شاء الله كلنا هنبقى فيه عيله واحده وزى ما هنتعب فيه هنلاقى تقدير ان شاء الله

يللا بقى اسيبكم وابقى اقولكم بكره او بعده على معاد الافتتاح او يوم الافتتاح وهو تقريبا هيبقى بعد بكره وهتلاقو اعلان للموقع موجود فى منتديات يوم جديد

يللا سلام بقى ايه اللك بتاعى دا كله
https://ale22x.ahlamontada.com
ساره
نــائـبــة الــمــديــر
نــائـبــة الــمــديــر
ساره

انثى
البلد : المنصوره
نشاط العضو :
خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Left_bar_bleue10 / 10010 / 100خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Right_bar_bleue

. : خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا 9196iq3ny3
رقم العضويه : 2

مُساهمةموضوع: رد: خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا   خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 11:37 am

مبروك مبروك مبروك علينا وعليكم ههههههههههههههه

الف مبروك يا احمد ايوه كده

ربنا معاك ويوفقك باذن الله

ومستنين الافتتاح

e6u lol!
https://ale22x.ahlamontada.com/index.htm
DORNA
عضو مميز
عضو مميز
DORNA

انثى
البلد : المنصورة
نشاط العضو :
خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Left_bar_bleue12 / 10012 / 100خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Right_bar_bleue

. : خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا TGo59279
رقم العضويه : 9

مُساهمةموضوع: رد: خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا   خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا Icon_minitimeالخميس يناير 17, 2008 4:24 am

السلام عليكم
ياهووووووووووو
الف الف مبروك بجد يا ابو رامي Wink
و بعدين انا عوزة اعرف حاجة هو ليه احنا كمان منشتركش في دفع الاشتراك ده
يا عيني ليه تدفعه انت لوحدك؟
و بعدين انا كنت عوزة اسألك على حاجة
ساعتها بقى لو ماسورة اعضاء انفجرت السيرفر هيستحملهم كلهم في وقت واحد؟
اصلي كنت بفكر اعمل دعايا بجد للمنتدى العظمة ده
زي ماقلتلك قبل كدة انا فعلا مستبشرة خير جدا بالمنتدى ده بالذات مش عارفة ليه

على فكرة انا افكاري جنونية و انتحارية
تسويق على اعلى مستوى
تخيل جه على بالي اطبع اعلانات و اوزعها مع الجرايد
طبعا مش انا اللي هوزعها
بتتبعت لدار النشر و هما يحطوها داخل كل صحيفة
ايه رايكم في الفكرة الهبلة دي؟
http://www.sohbanet.com

خبر سار لكل اعضاء المنتدى برجاء الدخول فورا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة